:: Da World Society ::


 
HomePortalGalleryFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki

Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Fri Apr 20, 2007 9:57 pm

betul ker wanita mmg akan buat cmni

Kajian Menarik terbaru..

Lelaki:
1. Pandu ke bank, parking dan berjalan
ke mesin ATM
2. Masukkan card
3. Tekan number PIN dan jumlah yang
dikehendaki
4. Ambil duit, card dan receipt



Wanita:
1. Pandu ke bank
2. Matikan enjin kereta
3. Perhatikan makeup di muka melalui
cermin pemandu
4. Semburkan minyak wangi
5. Sikat rambut dan berjalan ke mesin ATM
6. Mencari Kad ATM di dalam beg tangan
7. Masukkan kad ATM
8. Mencari nombor PIN ATm dekat celah
penyepit rambut dalam beg tangan
9. Tekan nombor PIN
10. Membaca arahan ATM selama hampir 2 minit
11. Tekan "Batal"
12. Tekan sekali lagi nombor PIN
13. Tekan "Batal" sekali lagi
14. Telefon suami atau pakwe untuk
bertanya nombor PIN yang betul
15. Tekan nombor PIN yang betul dan
periksa baki duit yang tinggal
16. Masukkan jumlah yang dikehendaki
17. Tekan "Salah"
18. Masukkan jumlah yang agak besar
19. Tekan "Salah" sekali lagi
20. Masukkan jumlah yang lagi besar
21. Keluarkan dan amik duit dari mesin ATM
22. Masuk ke dalam kereta
23. Periksa makeup di muka sekali lagi
24. Mencari kunci kereta dalam beg tangan
25. Hidupkan enjin kereta
26. Jalankan kereta.
27. Berhenti tiba-tiba
28. Pergi balik ke mesin ATM
29. Ambil Kad yang tertinggal dan resit.
30. Masuk kembali ke kereta
31. Letakkan kad ATM di atas Dashboard
32. Buang resit atas jalan
33. Tengok dekat cermin pemandu
34. Perika makeup sekali lagi
35. Membetul-betulkan rambut
36. Masukkan gear kereta untuk reverse
(undur)
37. Brake mengejut lagi
38. Masukkan gear kereta ke depan sebab
tersilap tadi
39. Memandu lebih kurang 3 km
40. Baru teringat nak lepaskan hand brake..


lol!

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Fri Apr 20, 2007 10:19 pm

1. Bila sorang wanita mengatakan dia
sedang bersedih,tetapi dia tidak
menitiskan airmata,itu bermakna dia
sedang menangis di dalam hatinya.

2. Bila dia tidak menghiraukan kamu
selepas kamu menyakiti hatinya,lebih
baik kamu beri dia masa untuk
menenangkan hatinya semula sebelum
kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang
dia benci tentang orang yang paling
dia sayang(sebab itu ramai wanita yang
patah hati bila hubungan itu putus di
tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta
dengan sorang lelaki,lelaki itu akan
sentiasa ada di fikirannya walaupun
ketika dia sedang keluar dengan lelaki
lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta
merenung tajam ke dalam matanya,dia
akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi
selalu tidak tau macam mana nak
menerima pujian.

7. Jika kamu tidak suka dengan gadis
yang sukakan kamu separuh mati,tolak
cintanya dengan lembut,jangan berkasar
sebab ada satu semangat dalam diri
wanita yang kamu tak akan tahu bila
dia dah buat keputusan,dia akan
lakukan apa saja.

8. Sekiranya seorang gadis mula
menjauhkan diri darimu selepas kamu
tolak cintanya,biarkan dia untuk
seketika.Sekiranya kamu masih ingin
menganggap dia seorang kawan,cubalah
tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang
mereka rasa.Muzik,puisi, lukisan dan
tulisan adalah cara termudah mereka
meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan
yang mereka ni langsung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh
mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang
dicintainya dalam diam memberikan
respon positif,misalnya menghubunginya
melalui telefon,si gadis akan bersikap
acuh tak acuh seolah-olah tidak
berminat,tetapi sebaik saja ganggang
diletakkan,dia akan menjerit kesukaan
dan tak sampai sepuluh minit,semua
rakan-rakannya akan tahu berita
tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu
erti bagi wanita.Jadi jangan senyum
sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang
wanita,cubalah mulakan dengan
persahabatan. Kemudian biarkan dia
mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu
satu alasan setiap kali kamu ajak
keluar,tinggalkan dia sebab dia memang
tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama
dia menghubungimu atau menunggu
panggilan darimu,teruskan usahamu
untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang
dirasakannya. Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh
cinta,dia akan sering tertanya-tanya
kenapalah aku tak jumpa lelaki ini
lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara
yang paling romantik untuk memikat
hati sorang gadis,cubalah rajin-
rajinkan tangan menyelak buku-buku
cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas
keluar,benda pertama yang dicari oleh
wanita ialah siapa yang berdiri di
sebelah buah hatinya,kemudian barulah
dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa
ada di fikirannya tetapi lelaki yang
dicintainya sekarang akan berada di
tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan 'Hi' sahaja sudah
cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa
yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang
berbaik-baik dengan mereka semata-mata
nak tackle kawan mereka yang paling
cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil
berat, jujur dan kebahagiaan tanpa
sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki
yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang
yang disayanginya mengadakan surprise
buatnya(hadiah, bunga atau sekadar kad
ucapan romantis).Mereka akan rasa
terharu dan merasakan bahawa dirinya
dicintai setulus hati.Dengan ini dia
tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada
lelaki yang ambil berat tentang mereka
dan baik terhadapnya. So,kalau nak
memikat wanita pandai-pandailah. ..

30. Sebenarnya mudah mengambil hati
wanita kerana apa yang dia mahu
hanyalah perasaan dicintai dan
disayangi sepenuh jiwa

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 28
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Fri Apr 20, 2007 10:39 pm

perghh.. 30 fakta pashal pompan.. letak la 30 fakta pasal laki-laki laks.. huhu

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
View user profile
dila89
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 110
Age : 29
Localisation : shah alam
Registration date : 2007-04-12

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sat Apr 21, 2007 12:45 am

me sokong 100% apa yg admin ckp..tu la sifat semulajadi wanita..so harap korg akan hargai tiap2 wanita yg ada disamping u all ok..xmo noty2..smile

_________________
gaya penulisan mengambarkan keperibadian anda..smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dla89
akeybreakerz



Number of posts : 76
Age : 28
Localisation : death valley
Registration date : 2007-04-14

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sat Apr 21, 2007 1:22 am

dila89 wrote:
me sokong 100% apa yg admin ckp..tu la sifat semulajadi wanita..so harap korg akan hargai tiap2 wanita yg ada disamping u all ok..xmo noty2..smile

owh.. 100% yer?? pergh.. konfiden nampak.. so.. kes ATM tu pon ko stuju gak lar kan. ow, mestila... kate sifat semulajadi lak kan... huhu

pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
View user profile
dila89
Moderator
Moderator
avatar

Female
Number of posts : 110
Age : 29
Localisation : shah alam
Registration date : 2007-04-12

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sat Apr 21, 2007 1:26 am

hahah xpasan lak yg bhgn yg last tu..tu xbetoi ckit..cit punya akim...haha

_________________
gaya penulisan mengambarkan keperibadian anda..smile
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/dla89
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sat Apr 21, 2007 2:26 am

suma yg admin post tu benar2 belaka...hehehe..jgn marah dila..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
esaezzatinor



Male
Number of posts : 58
Age : 28
Localisation : Middle Of Nowhere
Registration date : 2007-04-14

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sat Apr 21, 2007 2:29 am

woho thanks for the facts..mmg banyak kebenarannya heheh..
pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
Back to top Go down
View user profile
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sun Apr 22, 2007 3:43 pm

Fikir2 kan Lah Eh.. king

Jangankan lelaki biasa, Nabi pun
terasa sunyi tanpa wanita. Tanpa
mereka, hati, fikiran dan perasaan
lelaki akan resah. Masih mencari
walaupun sudah ada segala-galanya. Apa
lagi yang tidak ada di syurga, namun
Nabi Adam a.s tetap rindukan Siti
Hawa.
Kepada wanitalah lelaki memanggil ibu,
isteri atau puteri. Dijadikan mereka
dari tulang rusuk yang bengkok untuk
diluruskan oleh lelaki. Tetapi kalau
lelaki sendiri yang tak lurus, tak
mungkin mampu nak meluruskan mereka.
Tak logik kayu yang bengkok
menghasilkan bayang-bayang yang lurus.
Luruskanlah wanita dengan cara yang
ditunjuk Allah, kerana mereka dicipta
sebegitu rupa oleh Allah. Didiklah
mereka dengan panduan dari-Nya. Jangan
cuba jinakkan mereka dengan harta,
nanti mereka semakin liar. Jangan
hiburkan mereka dengan kecantikan,
nanti mereka semakin menderita. Yang
sementara itu tidak akan menyelesaikan
masalah. Kenalkan mereka kepada zat
Allah yang kekal, disitulah suisnya.
Akal setipis rambutnya, tebalkan
dengan ilmu. Hati serapuh kaca,
kuatkan dengan iman. Perasaan selembut
sutera, hiasilah dengan akhlak.
Suburkanlah kerana dari situlah nanti
mereka akan nampak nilaian dan
keadilan Tuhan. Akan terhibur dan
bahagialah hati mereka, walaupun tidak
jadi ratu cantik dunia, presiden
ataupun perdana menteri negara
atau 'women gladiator'.
Bisikkan ke telinga mereka bahawa
kelembutan bukan suatu kelemahan. Itu
bukan diskriminasi Tuhan. Sebaliknya
disitulah kasih sayang Tuhan, kerana
rahim wanita yang lembut itulah yang
mengandungkan lelaki-lelaki waja :
negarawan, karyawan, jutawan dan "wan-
wan" yang lain. Tidak akan
lahir 'superman' tanpa 'superwoman' .
Wanita yang lupa hakikat kejadiannya,
pasti tidak terhibur dan tidak
menghiburkan. Tanpa ilmu, iman dan
akhlak, mereka bukan sahaja tidak
boleh diluruskan, bahkan mereka pula
membengkokkan. Lebih ramai lelaki
yang dirosakkan oleh perempuan
daripada perempuan yang dirosakkan
oleh lelaki.
Sebodoh-bodoh perempuan pun boleh
menundukkan sepandai-pandai lelaki.
Itulah akibatnya apabila wanita tidak
kenal Tuhan. Mereka tidak akan kenal
diri mereka sendiri, apalagi mengenal
lelaki. Kini bukan saja ramai boss
telah kehilangan 'secretary', bahkan
anak pun akan kehilangan ibu, suami
kehilangan isteri dan bapa akan
kehilangan puteri.
Bila wanita derhaka dunia lelaki akan
huru-hara . Bila tulang rusuk patah,
maka rosaklah jantung, hati dan limpa.
Para lelaki pula jangan hanya
mengharap ketaatan tetapi binalah
kepimpinan. Pastikan sebelum memimpin
wanita menuju Allah pimpinlah diri
sendiri dahulu kepada-Nya.
Jinakkan diri dengan Allah, nescaya
akan jinaklah segala-galanya dibawah
pimpinan kita. Jangan mengharap isteri
seperti Siti Fatimah, kalau peribadi
belum lagi seperti Sayidina Ali.

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
nieyzaa
Guest



PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sun Apr 22, 2007 5:12 pm

bilew admin nak bg layanan yg camtuh kat niza yek...Razz
Back to top Go down
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Sun Apr 22, 2007 5:16 pm

niza nak bila?heheh..anytime 4 u..ahaks. king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: 30 persoalan kenapa lelaki masih membujang..   Sun Apr 22, 2007 11:19 pm

1."Duit dah tak ada".
Padahal duit disimpan untuk membeli
pakaian yang berjenama.

2. "Nak beli kereta mewah dulu baru nak
kahwin".
Padahal kerja bertahun dan penat lelah
tetapi masih tak cukup nak beli kereta
mewah.

3. "Susah la nak cari yang berkenan
dihati".
Padahal memilih sangat,tak mau yang
gemuk, kurus sangat pun tak suka.

4."Tak datang seru lagi kot".
Padahal awek atau pakwe keliling
pinggang.

5."Banyak sangat halangan".
Padahal diri belum bersedia.

6."Belum bersedia la".
Padahal cukup segala syarat2 nya.

7. "Ilmu tak cukup la".
Padahal dah ada master atau PHD.

8."Kahwin nanti tentu susah nak kena
tanggung keluarga lagi, Kalau dapat
isteri yang 2 x 5 je.Kena bimbing pulak
lepas tu nak kena tanggung semua
dosa isteri, dosa sendiri tak
tertanggung nie pulak nak tanggung dosa
isteri".
Padahal tak pernah usaha untuk
tingkatkkan diri sendiri dan mencari
ilmu secuk! upnya dan tak pernah
mencuba pun.Padahal Allah dah berfirman
yang
bermaksud Lelaki yang baik untuk
perempuan yang baik dan bergitulah
sebaliknya.

9."Dah mencubalah tapi telah
dikecewakan".
Padahal tak reti pon nak bercinta.

10."Banyak perkara nak kena fikirkan
terlebih dahulu la".
Padahal tak buat kerja apa pon.

11."Busy la, banyak keje nie".
Padahal pentingkan kerja daripada
menunaikan sunnah nabi.

12."Jodoh tak sampai lagi kot".
Padahal jodoh dah ditentukan Allah cuma
perlulah berusaha.

13."Perempuan nie peliklah kalau dia
suka kat kita tapi tak habih2 nak
merajuk dan marah macam kita nie suka
sangat" .
Padahal memang dah lumrah alam sebab
marah tandanya sayang.

14."Ye lah memang la marah tu tanda
sayang tapi saya tak suka la, lepas tu
dia heret kita kehulu kehilir".
Padahal suka bagi muka kepada orang tu
dan tak terangkan dengan jelas apa yang
kita suka dan tidak suka.

15. "Dah bagitau dah, nie kita s! uka
dan nie kita tak suka, tapi masih dia
buat juga yang kita tak suka".
Padahal tak pernak ambil tau tentang
apa yang disukai oleh org yang kita
sukai. Sedangkan kita selalu buat
perkara yang org lain tak suka.

16."Saya takut la nak bercinta nanti
terluka susah la".
Padahal banyak baca buku2 novel yg
berunsurkan sedemikian.

17."Lelaki nie suka pasang ramai org
sangat".
Padahal ramai artis2 lelaki yang
dipujanya dan bila jumpa lelaki kacak
mula nak terhegeh-hegeh.

18. "Lelaki memang banyak helahlah
kejap suka kejap tidak".
Padahal pentingkan diri- sendiri.

19. "Nak carik yang solehah/soleh lah".
Padahal diri tak pernah solat dan quran
tak pernah nak baca. Kuliah agama
selalu uzur je.

20. "Suka yang pakai tudung labuh je".
Padahal masih pakai seluar pendek,mandi
masih ikut style koboi.

21. "Nak dapat yang berkekalan sehingga
keakhir hayat".
Padahal suka cemburu, suka boros, suka
pada yang cantik saja, suka pada! yang
kaya saja.

22. "Masalah la".
Padahal dah tahu WORLD IS STAGE OF
PROBLEM.

23. "Nak sambung belajarlah awek saya
tu ader master atau phd malu la".
Padahal belajar2 tak pernah nak lulus.
Asyik mengabaikan pelajaran sebab
dating selalu. Memang dah dungu dah....
( kueng kueng kueng....Surprised) )

24. "Saya suka sangat kat dia, tapi dia
tak suka kat saya".
Padahal bunga bukan seekor, kumbang
bukan sekuntum.

25. "Tak mau la bercinta, dok seorang
lagi seronok,tak lah dikongkong, tak
akan terluka, jimat duit sikit".
Padahal mengeluh bila kesunyian, dan
mula nak feeling gila-gila.Cemburu
tengok org. kahwin. Pantang tengok
perempuan atau lelaki cantik.

26. "Payah la nak jaga hati masing-
masing".
Padahal makan hati banyak sangat,
sensitive sangat, lepas tu banyak makan
sarang tebuan, lepas tu suka sangat
main hujan, main api, main mata,
main2.dan sebagainya.

27. "Dah usaha dah, dah mandi bunga
dah, dah cukup semua syarat2, tapi satu
pon tak lekat. Me! mang dah tak ader
jodoh kot".
Padahal tak ada keyakinan diri, tak ada
kerpercayaan pada org lain. Suka dengar
cerita daripada org lain,suka buat
orang yang kita sukai meluat, perangai
macam setan, suka
berjudi, suka tikam nombor ekor dll

30. "Ramai sangat la yang suka mana
satu nak pilih nie susah lah".
Padahal tau boleh kahwin sampai 4 ikut
sunnah.................................

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
nieyzaa
Guest



PostSubject: 14 Perkara Mengenai Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:25 pm






1) Lelaki,jika anda menanya "Apakah awak cintakan saya?" slps setahun perhubungan,mereka akan menjawab "Ya,saya cintakan awak".Tetapi hakikat sebenarnyer,mereka masih ada bbrp jawapan lain untuk soalan itu seperti (i) "Ya,rasa-rasanyalah" (ii) "Mestikah saya berkata begitu supaya anda rasa senang hati?" (iii) "Bergantunglah apa maksud cinta kepada pandangan awak" (iv) "Penting sangatkah?" dan (v) "Who,me?"

2) Anda tidak perlu meminta pendapat ikhlas lagi jujurnya mengenai diri anda,dan anda tidak payah minta dia memuji-muji yg awaklah kekasih @ gadis paling cun di dunia yang fana ini,krn hakikatnya,bila terlihat ada perempuan yg asal ada rupa lalu di hadapannya,dia merenung terbeliak-beliak seperti air liur mahu jatuh meleleh.

3) Ada sesetengah lelaki tidak suka aturan hidupnya dirancang-rancang,krn baginya,apa yang tejadi ,biarlah takdir yg menentukan.Dan keadaan jadi lebih teruk jika pasangan cuba memandai-mandai menjadi Miss Perfect Planner.Jika lelaki anda jenis ini,kaji dulu tabiatnya sebelum anda mengutarakan sebarang cadangan.

4) Lelaki tidak suka dipaksa atau di ubah.

5) Lelaki yang kaki rokok mesti merokok se'pam' dua setiap kali selepas makan.

6) Setiap kali anda marah-marah atau naik angin dgn si dia,dalam kepala otaknya cuma ada satu; "Oh dia ni mesti kena sindrom PMS" walhal dia tidak sedar yang kita sebenarnyer marah sbb perangai/tingkah lakunya yg menyakitkan hati.

7) Lelaki tidak berapa suka membincangkan isu pertengkaran dgn pasangannya.Jika dia mahu duduk berbincang pun,cuma sekejap saja,dan dia cepat-cepat mahu menutup kes itu.Beberapa hari berikutnya - dia buat-buat lupa.

Cool Ada tiga perkara yg boleh membuat lelaki stress (i) duit (ii) kuasa, (iii) seks.

9) Jangan buat lawak bodoh mengenai lelaki di hadapan kawan-kawan atau familinya.Ada lelaki cepat tersinggung dan menganggap ia satu penghinaan besar,juga satu percubaan mensabotaj nama baiknya.

10) Lelaki cuma suka lafazkan I LOVE YOU pada peringkat awal perhubungan.Lama-lama sudah menjadi semakin intim lelaki lupa untuk mengucapkannya semula sehingga wanita yang terpaksa memberi 10,000 jenis signal supaya dia tak amnesia,atau nyanyuk,atau hilang ingatan,yg dia masih dan perlu mencintai kita.

11) Lelaki suka jika pasangannya bergaya cantik,popular dan menarik byk perhatian waktu berjalan bergandingan.Tetapi jika ada lelaki lain yg tertarik dgn teman wanitanya,dia akan menyalahkan wanita dulu,krn katanya "Awak yang kuat melayan".

12) Jangan kritik muzik,kereta,pasukan bola,motor,topi keledar,atau apa-apa saja yang menjadi kegemaran mereka.

13) Jangan kritik cara mereka berpakaian,cara mereka menyapu gel rambut,atau cara mereka menyikat rambut.

14) Lelaki tidak suka diberikan tekanan pada fasa awal perhubungan.Jika dia melarikan diri apabila terserempak dengan famili atau sahabat handai anda,maafkanlah dia,krn dia sebenarnya masih belum yakin sepenuhnya.
tol ke???Razz
Back to top Go down
aFeeQue
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 166
Age : 28
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:34 pm

60 things gurl should noe



<li>"Hey, are you busy?" or "Are you doing something?" ~ two phrases guys open with to stop from stammering on the phone.

<li>Guys may be flirting around all day but before they go to sleep, they always think about the girl they truly care about.

<li>Before they call, guys try to plan out a little about what they're gonna say so there aren't awkward pauses, but once he's on the phone he forgets it all and makes it up as he goes.

<li>Guys go crazy over a girl's smile.

<li>Guys will do anything just to get you to notice him.

<li>Guys hate it when you talk about your ex-boyfriend or ex love-interest. Unless they're goin for the let-her-complain-to-you-and-then-have-her-realize-how-wonderful-and-nice-you-are
method.

<li>A guy who likes you wants to be the only guy you talk to.

<li>Boyfriends need to be reassured often that they're still loved.

<li>Don't talk about your guy friends to your boyfriend.


<li>Guys get jealous easily.

<li>Guys are more emotional than they'd like people to think.

<li>Giving a guy a hanging message like "You know what?!..uh...nevermind.." would make him jump to a conclusion that is far from what you are thinking. And he'll assume he did something wrong and he'll obsess about it trying to figure it out.

<li>Guys are good flatterers when courting but they usually stammer when they talk to a girl they really like.

<li>Guys hate asking parents for money to buy girls presents. So they come up with ideas like saving their lunch money for a week. But it never works because guys are always hungry so they end up asking the parents for money anyway.

<li>Girls are guys' weaknesses.

<li>Guys are very open about themselves.

<li>It's good to test a guy first before you trust him. But
don't let him wait too long.

<li>Your best friend, whom your boyfriend seeks help from about his problems with you may end up being admired by your boyfriend.

<li>If a guy tells you about his problems, he just needs someone to listen to him. You don't need to give advice.

<li>A usual act that proves that the guy likes you is when he teases you.

<li>Guys love you more than you love them if they are serious in your relationships.

<li>Guys will brag about anything.

<li>Guys use words like hot or cute to describe girls. We rarely use beautiful. If a guy uses that, he likes you a whole hell of a lot.

<li>Guys think WAY too much. One small thing a girl does, even if she doesn't notice it can make the guy think about it for hours, trying to figure out what it meant.

<li>Guys seek for advice from girls not other guys. Because most guys think alike, so if one guy's confused, then we're all confused.

<li>Any guy could write out a rulebook or advice book for flirting, but no guy can write out a book about relationships.

<li>Try to be as straightforward as possible.

<li>A guy has to experience rejection, because if he's too-good-never-been-busted, never been in love and hurt, he won't be mature and grown up.

<li>If the guy does something stupid in front of the girl, he will think about it for the next couple days or until the next time he spends time with the girl.

<li>No matter how much guys talk about asses and boobs, personality is key.

<li>Guys learn from experience not from the romance books that girls read and take as their basis of experience.

<li>Guys worry about the thin line between being compassionate and being whipped.

<li>If a guy looks unusually calm and laid back, he's probably faking it and is spazzing inside.

<li>When a guy says he is going crazy about the girl, he really is. Guys rarely say that.

<li>When a guy asks you to leave him alone, he's just actually saying, "Please come and listen to me."

<li>Guys don't really have final decisions.

<li>If a guy starts to talk seriously, listen to him. It doesn't happen that often, so when it does, you know something's up.

<li>If your best guy friend seems to avoid you or is never around when you're with your boyfriend, he's probably jealous and likes you.

<li>When a guy looks at you for longer than a second, he's definitely thinking something.

<li>Guys like femininity not feebleness.

<li>Guys don't like girls who punch harder than
they do.

<li>A guy has more problems than you can see with your naked eyes.

<li>Don't be a snob. Guys can be intimidated and give up easily.

<li>Everything in moderation. Put on makeup, wear perfume. Just not too much.

<li>Guys talk about girls more than girls talk about guys.

<li>Guys hate rejection, but they hate being led on even more.

<li>Guys really think that girls are strange and have unpredictable decisions and are MAD confusing but somehow are drawn even more to them.

<li>A guy would give his left nut to be able to read a girl's mind for a day.

<li>No guy can handle all his problems on his own. He's just too stubborn to admit it.

<li>Not all guys are assholes. Just because ONE is a jackass doesnt mean he represents ALL of us.

<li>We don't like girls who are too skinny.

<li>We love it when girls talk about there boobs.

<li>Always make sure you know what kind of stuff your getting into before making out with a guy ...like wheather it's a one time deal or not ....

<li>Believe it or not shy guys are the most easiest to talk to..it may not seem right but trust me they will start opening up like books after you just ask them questions about their lives and unoticable tell them about yours...

<li>When a guy hits your butt it means that he wants you
sexually

<li>Even if they refuse it all guys are ticklish on the ribs..

<li>Guys love neck rubs and if he lets you keep doing it ..it means that he really likes you or his neck really hurts...

<li>Guys will test the waters to see how far they can get with you. Even if he doesn't intend to it will happen. Know how far it is you want to let him go and he will respect that...after you let him know a couple times.

<li>When a guy sacrifices his sleep and health just to be with you, he really likes you and wants to be with you as much as possible.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fucky_funto
nieyzaa
Guest



PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:37 pm

yep ek...guys macam tuh??


tol kew admin??huhuw..Razz
Back to top Go down
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:42 pm

nieyzaa wrote:
yep ek...guys macam tuh??


tol kew admin??huhuw..Razz

tak suma lah yg betul...ada lah sikit..heheh king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:43 pm

for afeeque thanks post da article..i'm so appreciate...tgh baca lah ni panjang banget..heheh king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
aFeeQue
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 166
Age : 28
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:45 pm

KinG^sTyL0 wrote:
nieyzaa wrote:
yep ek...guys macam tuh??


tol kew admin??huhuw..Razz

tak suma lah yg betul...ada lah sikit..heheh king


adelah sikit....

adelah byk kott....
ahahah jocolor
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fucky_funto
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:49 pm

banyak pada ko lah eh..??? hehe..pada aku sikit jer..yg lain mengarut jer..hohoh king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
aFeeQue
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 166
Age : 28
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 4:51 pm

ahaahahhah.....


adminn.....

tanak ngaku...

egoo...
ahahahahha

=D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fucky_funto
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 5:00 pm

aku ngaku lah tu..ada sikit jer..nak wat mcm mana..bukan ego bro...aku dah check dah dlm hati aku nie..hahaha king

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
aFeeQue
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 166
Age : 28
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 5:00 pm

ahahhahhahah....


weyhh...


admin..

dulu time skuwl2 kaw

amek subjek ape aR?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fucky_funto
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 5:11 pm

aku kelas 5B time tu ada subjek +math,akaun,fizik,kimia ko amik kos apa skrg?

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
aFeeQue
Moderator
Moderator
avatar

Male
Number of posts : 166
Age : 28
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-16

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 5:13 pm

ooo.....


eheeeh...

aku klas bongok je......
ekekeke....


^_^


juz amek accnt +math n basic economi
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/fucky_funto
Mr. Administrator
Admin
Admin
avatar

Male
Number of posts : 385
Age : 32
Localisation : Shah Alam
Registration date : 2007-04-06

PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   Mon Apr 23, 2007 5:15 pm

lebih kurang aku lah tu..cuma aku tambah fizik n kimia jer..nanti abis spm apply lah matrix..senang je matrix akaun..hehe

_________________
Back to top Go down
View user profile http://smks24.team-talk.net
Sponsored content




PostSubject: Re: Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki   

Back to top Go down
 
Diskusi Antara Golongan Wanita & Lelaki
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
:: Da World Society :: :: Communication :: Chat-
Jump to: